älskling & bullbak.

Alltsåå jag är sämst i know!!
Jag bestämde mig ju för att hålla igång bloggen för att jag ville läsa sen när jag blir äldre om allt som händer.
Ne men nu kör jag igång igen.

Vi fick en sån där. Av jimmys päron.

(har snott bilden från google, inte min soffa i bakgrunden!!)
iaf så är den sjukt bra, nu när vi bakar slipper man kladda ner händerna o skit. Så massa  +++

I helgen har jag jobbat, och igår var jag o mamma på Loreals hårvisning. De va as coolt, först kommer de ut två killar i discoskoterhjälm. Dom har typ småspeglar på sig haha. Så kommer de ut frisörer sen så börjar dom klippa och frisera deras modeller medan andra modeller kommer o visar upp sig Fränt att dom kan klippa en as snygg frisyr på max 15 min plus att de står 300 pers o stirrar och hög musik. Sen modellerna som kom in, alltså... Vilka frisyrer :o


Aja nu ska jag mysa med min karl för han är sjukling idag. uffa lilla bebisen..

Kommentarer
Postat av: bajjan

SÄMST på att uppdatera... skitunge

2011-03-20 @ 21:05:49
URL: http://rockkylicious.blogg.se/
Postat av: bajjan

SÄMST på att uppdatera... skitunge

2011-03-20 @ 21:05:54
URL: http://rockkylicious.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi hade det mysigt Skruttan, älskar dej..

2011-03-23 @ 13:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0