truly, madly, deeply..

Ja ytterligare en dag avklarad. Morgonen spenderades i telefon med världens absolut bästa fiffen och en helt sjukt underbar nyhet. me like.. Sen var den 4,5 timmar lugnt. Sen till stan för att träffa bajjan på staden. Blev hemgång till mathias efter ett tag. Eller till dom kanske man säger:p aja skit samma. huvudsaken är att vi är så otroligt roliga och spontana så jag blir matt. v.10 helgen då har vi bokat en stuga i IDREFJÄLL! Vi satt och pratade om att de vore roligt att åka till fjälls och mysa(supa) i nån stuga. Så ska vi bara kolla priser och de slutar med att vi har bokat en stuga.. Skojsssit.

ne men nu så blir det dagens svar sen greys med världens bästa pojkvän.

Dag 12 – I min handväska 
Där har jag alltid en bok, just nu sophie kinsella - en shopaholic i new york. Laddaren till mobilen behövs, för jag spelar musik från min mobil så batteriet måste laddas på jobbet. Mitt headset, vantar presentkort, just nu ligger de varmakoppen där, tamponger, parfym och tuggummi. Hmm tror de var allt faktistk, kan finnas någon till liten pinal som jag inte kommer på just nu..



Den väskan har jag nu som jag fick i julklapp av mina kusiner Gustav och Maja..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0