stora damen städar lägenheten..

Idag har jag städat varenda vrå i den här lägenheten. Nåväl jag kan väl inte ta på mig hela äran. Jimmy hjälpte till på slutet också. Iaf skit samma, jag har rensat ut en massa överallt och vartenda skåp i köket. Sen finns de kläder för de som är intresserad. Bajjan?!

Dag 14 – Mina vänner
My friends. De är så här va att jag har ju inga vänner.. typ.. he he he . Ne men helt seriöst så har jag massa vänner som jag älskar massvis och som ställer upp i vått o torrt. Jag har mina gamla & nya vänner. Sen har jag vänner som jag inte har hunnit lära känna än. Men de kommer.



AHAHAHHAHAh de här är så roligt, jag skulle hitta en bild på vickan för att skriva att jag längtar huuuur mycket som helst tills hon kommer. Så hitta jag den här bilden. hahahahha jag älskar den här bilden och skulle kunna titta på den hela tiden.

Kommentarer
Postat av: sandra

JAG VILL HA KLÄDER

2011-01-12 @ 22:03:59
URL: http://rockkylicious.blogg.se/
Postat av: vickan

ahahahhaha alltså jag haaaaaaaaaatar verkligen den här bilden !!! HUVVALIGEN :D

2011-01-12 @ 22:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0