sandra och hennes ego.




Alltså detta inlägg skulle egentligen bli ett hyllningsinlägg. Eller de är fortfarande de. För min älskade bajjan är sjukt jävla stark och duktig och jag är så stolt över henne. Idag fick jag ett sms där de stod att hon var frisk och jag fick tårar i ögonen :') alltså hon är sjukt duktig. O hon säger jämt vad hon tycker så en ärligare människa finns inte.
Jag fick höra att de va en as konstig människa som kallade henne falsk. Ja tänkte typ, (eller rättare sag jag sa de till bajjan) Att mycket är hon, hon är ego, konstig störd(!), attentionwhore. Men absolut inte falsk. Asså missbedömning så de skriker om det..
Sen är hon ju massa andra saker också. Typ... snäll?
HAHAH nerrå, hon är helt fantastisk!

Kommentarer
Postat av: sandra

hahaha ååååh kan ja få hennes nummer? <3

2011-01-12 @ 22:05:31
URL: http://rockkylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0