pluttrik.

Tjenna. Idag har jag ställt klockan för jag börjar halv 3, endast för att skriva klart mitt CV. Men de går nog inte så bra verkar det som.. Blev att titta på alla hemsidor som finns innan jag en funderar över saken ungefär.

denna underbara skapelse hitta jag som jag bara måste ha.

Jag o Jimmy har bestämt att vi ska ut o gå varje dag olika rundor runt om solna. Motion och för att se vad som finns. Igår kom vi till ett jätte fint ställe som hade utsikt låångt bort mot stan. Längtar tills de blir sommar och man tar med sig matsäck och sätter sig där..

Dag 13 – Den här veckan
den här veckan kommer de först och främst handla om jobb. För jag jobbar halv 3 till 7 så jag o Jimmy hinner knappt ses och sen jobbar jag helg. Inte så roligt nu när de inte kommer in nå folk i butiken... Sen ikväll  kommer lotten plotten och ska äta middag här. Imorgon ska jag städa allt. för de är stökigt i varenda skåp låda etc etc.

ja men, hörs hane hej då. thank you, come again.

and have a nice day.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0