ledig, så göttans.

Nä idag är jag ledig o de känns som att jag har jobbat ihjäl mig typ haha. Vilket jag verkligen inte har för så mycket jobbar jag inte..
Jag har ny bloggdesign, snügg va? en kompis till sandra som heter Hanna har gjort den. Gulligt av henne va? Så tuuusen tack till dig.

jag har blivit kär i en sida som fiffen har visat mig.
Förresten. är Jag den ända som inte fattar hur man lägger upp youtube inlägg på bloggen? :o i neeed help.

Igår var jag hos pappa och mös, vi åt sushi och kollade på en komedi.
Idag ska jag ta det lugnt sen vid 4 ska jag träffa Isabelle! mys :)



Kommentarer
Postat av: bajjan

gå in på youtube videon du vill he upp. Under filmen står det "bädda in". Kopiera hela den texten. på bloggen på nytt inlägg, välj html som är brevid ikonen för att he in en ny bild. Klistra in texten där och uppdatera! KLART!

2011-01-17 @ 13:54:39
URL: http://rockkylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0