JAG ÄR ALLT!

Hej. Jag heter Bajjan å jag har inte rapat Denize blogg. Rejpat kan man också läsa de för att fatta va ja snackar om.
jag heter som sagt Bajjan, å detta inlägg ska handla om inget mer än MIG!
jag lärde känna Denize på så sätt att min mamma och hennes pappa var tillsammans.  NOT!
nejmen hennes mamms å min mamms har känns varanndra ett tag, a sen förut som man säger så.
så jag satt å matade hennes vovve, lotta, med jordgubbar när ja va liten. Så har ja lekt med denize då också.
Sen så vart de så långt till att i 6an mobbade jag henne, med nöje!
DET VAR DET BÄSTA JAG GJORT I MITT LIV.
För de ledde till att vi vart beztizajj! beeeezzztizzzaaaajjjjj!
Å nu e vi beztiz bebizajj! hihihiih miihihihi
JAG iaf är snygg som fan. jag har en fin rumpa och små fasta tuttar.
åså e jag söt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0