igår då!

Ja igår var en helt vanlig dag. Tog de lugnt på morgonen pga fjollbeteende (tror att jag är lite sjuk). Åkte på jobbet, som för övrig bara flöög iväg. Sen kom min moster och hennes man och hämtade mig. Helt normal, for till pappa bytte om drack ett glas vin. Tog Taxi till Cafe opera. Kom in trots 23 års gräns. (sitter och småler nu, för de var för att dom tyckte att jag såg vuxen ut, det är jag helt övertygad om) Sen mingla vi lite som man säger här i storstaden. Fick snittar och champagne som stod på bordet som alla fick ta av. Eller de var servitriser som hällde upp och det var GRATIS.  Sweet, eller så händer de ju på varje fest som jag är på. Inte de minsta konstigt.
Såg lite kändisar, eller jag hängde minglade med samma folk som dom mingla med ;) höhhhh. Tony Irving var där iaf, jag tycker att han är såå cool.
Sen drog Gladys igång sin Tina Turner Tribute. Hon var grym. Ibland lät det nästan som att det var självaste Tina där uppe :) . Wiihoo.
Sen dansade vi, rocka loss lite. Gick sen till Risch?(lite osäker på stavning där) 


Ja de var väl ungefär som varje Torsdag för mig...  ;) Jag hade sjuuuukt kul!
Tyvärr är ju jag sämst att ta kort. Men jag hade min nya hatt från newyorker igår, cool brutta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0