HALLLÅÅÅ!

HEJ ALLA MINA BLOGGLÄSARE!!! Wiiihooo nu är de fest, näråå. hej malin, bajjan & frida. Hur är de med er? Jaha okej. Då vet jag. Om ni vill veta vad jag har gjort idag så är de inte mycket. Jobbat och städat hos min far. Men jag o Jimmy åt väärldens goaste middag. Krabba, räkor och grattinerad hummer. mums vaaa.

Imorgon kommer de bli en bra dag för då ska jag vara med Bajjan och Isabelle. o killarna men dom räknas inte ;).
Va precis tvungen att gå in o kolla om vi verkligen bokade en resa så där igår. För de känns lite overkligt, och nee. Vi gjorde ju inte de.. kul tjej jag är....

Dag 13 – Den här veckan
Den här veckan kan samanfattas väldigt enkelt. Jobb jobb och jobb. Helt seriöst så har de inte hänt så mycket mer. Förutom att vi boka stuga och att min favvobajjan är här. Just de så fick jag en utskällning igår av en psykotant bara för att jag prata med henne. he he he de va ganska kul..

Kommentarer
Postat av: malin

hej ! :D Härligt inlägg ;)

2011-01-07 @ 12:22:32
Postat av: olivia

jag läser ju också föfan!

2011-01-07 @ 15:05:23
URL: http://oliviabe.blogg.se/
Postat av: sandra

jag mår bra, hur mår du? ;)



TANTEN! hahahaha åh ja :D

2011-01-07 @ 16:35:59
URL: http://rockkylicious.blogg.se/
Postat av: viktoria

haha jag med hörredu, så mycket som jag saknar dig är din blogg mycket till hjälpppp :) PUSSN <3

2011-01-07 @ 17:53:03
URL: http://viktoriaalfredsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0