brother & sisters.

Dag 11 – Mina syskon

Jag har två 'halv'storasystrar och en storebror som jag har med båda mina föräldrar. Kenny och jag har bott med varandra hela tiden så¨han och jag har upplevt allt som har med syskon att göra, slagsmål, retning osv. Medan mina systar har inte riktigt bråkat med mig, förutom susanne hon retades ibland när hon gick ihop med Kenny.  Men Camilla som är den äldsta av oss har varit för gammal för att vara elak mot den minsta.

De konstiga med mina syskon eller egentligen hela min släkt är att de ena sekunden säger : Men Denize hon klarar sig själv hon är ju 19 år. Hon bor ensam osv osv osv. Och ena sekunden blir de, men Denize lillaskruttan, vill du sitta vid barnbordet? Du denize kommer aaaaldrig att bli stor.

Ja de var allt för nu. Nu ska jag äta frukost, duscha och göra mig lite vacker. Sen ska jag till nenne för han ska hjälpa mig med ett CV. sen blir de att jobba sen ska jag till Pappa och äta kälaknul! muumss.


''jag, Kenny, Camilla & Susanne.''

Kommentarer
Postat av: Anonym

´Min Skrutta du blir aldrig stor... Älskar dej och saknar dej

2011-01-08 @ 18:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0