awake.

Vaken och klockan är bara barnet, har varit vaken ett tag också. Olivia åkte imorse till London för att jobba som au-pair. Så jag vaknade och sa hej då till henne.
Nu sitter jag och surfar runt och letar efter en ny hatt. De finns en likadan som blev stulen på hm.se. Men man måste ju vänta så länge och de är störigt. Tänk om alla kunde hålla sina fingrar för sig själv, bli mer le när jag hörde att de inte var de ända dom stal heller.

Ne nu ska jag kolla på solsidan och försöka att somna om. Bajjan kommer hit sen o jag tror att jag ska städa bort julen idag. Är sååå less på julen nu :p . Eller innan tror jag att jag ska kolla o se på flyg te tyskland, kolla priser och så :) .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0