2010!!

Jag härmar lotten

ÅRETS;


bästa kille - Jimmy
bästa tjej - Bajjan
kärlek - Jimmy
besvikelse – när en vän sårade mig rejält och inte ens bad om ursäkt.
roligaste
- Frida
saknad - Vickan, Frida
nykomling – Isabelle.
gjorde du något i år som du aldrig gjort förr? – yess
dog någon som stod dig nära? – ja.
vilka länder besökte du? - Lettland, Grekland, Turkiet.
vilka datum från 2010 kommer du alltid att minnas? – 6/6
största misstaget? – Vet inte.
har du varit sjuk eller skadat dig? – Ne inte nå speciellt. När jag bodde hemma var jag förkyld hela tiden men de berodde på mögel.
bästa köpet? – SKOR!!
vad spenderade du mest pengar på? Lägenheten
gjorde någonting dig riktigt glad? – studenten
vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2010? – waka waka.
är du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - gladare
vad önskar du att du gjort mer? – tränat.
vad önskar du att du att du gjort mindre? – shoppat onödigt.
hur tillbringade du din midsommarafton? i värmland...
har du druckit alkohol i år? – yyyeeesss.
har du vart stupfull? - yyeeesss.
har du sett någon varit full? – bajjan om hon räknas ;) haha ne men massvis.
blev du kär i år? – i stayed in love.
hur många förhållanden? samma som dom tre senaste åren.
favoritprogram i sommar? GREYS
bästa boken du läste i år? Sophiekinsella mina hemligheter.
största musikaliska upptäckten? – när jag visslar med min näsa, de är ju riktigt vackert.
något du önskade och fick? – jaa.
något du önskade dig men inte fick? – aa jag önska med graysbox 6.
finns det något som skulle gjort 2010 bättre? – finns de säkert.
hur skulle du beskriva din stil 2010? som en kudde!
vad fick dig att må bra? vänner jimmy och släkt :)
vem saknade du? Känns som jag spenderat mycket av de senaste halvåret till att sakna.
fått någon ny vän? Ja,
vad gjorde du på din födelsedag 2010? – hade världens absolut bästa födelsedag. Absolutbästa.
-sammanfatta 2010 – student.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0