tjänare alla fäns!

Hej sorry för dålig uppdatering alla mina miljoner fans. Som ni vet är ju jag en av sveriges största bloggerska, och en sån härlig människa har ju massvis för sig. Not...

Ne men ska jag dra en liten snabb uppdate om Tyskland? Bistående tonfall JAA! (jag fatta inte själv den där meningen)
Fredag : Går upp halv 6 för det är snökaos i stockholm, och jag vill är orolig för att pendeln ska vara sen så att jag missar flygbussen osv osv. Så jag tar en tidigare pendel, flygbuss jaja ni fattar. Kommer till Skavsta Flyget ska gå 5 i 12 och de var inga förseningar woohoow.. Sätter mig ner läser en bok som heter Blondie. (skit hemsk btw)
Klockan närmar sig slaget vid avgång. ehhmmm, ja sen efter de skjuter de upp på upp på upp tiden. När jag frågar varför svarar hon - vi är ett lågprisflyg ?! :o
Fick iaf krama om min fiffi runt 10 på kvällen.  Hon hade med sig en aas nice brud. Känns som att jag har känt henne as länge. (hon har samma kiss & bajs humor som mig och mina vänner) De hade iaf med sig en vinare som vi föra på ''pendeln''. I Tyskland ska de ha så konstiga namn på allt.

Lördag: Jag o fiffen vaknade ovanligt tidigt. hehe hon sjöng en trudelutt och blev irriterad på en affish. Ja bara där spårade skrattanfallet. Åkte till ---- och shoppade, fyndade rejält då smink är sjuuuuukt billigt. I love!
Sen kom Sanna och joinade. Sen blev de lidl, och alkohoool frossande! moahaha. Love ! ! Sen träffade jag den tyska Denize för första gången. Sofia heter hon. Även kallad. Prussiluskan!
Prussiluskan och Fiffen gjorde super go mat medan jag o Sanna hängde med jochen!! (de där skämtet är bara roligt för mig o frida) ne men vi satt o mös o efter lappleken och allvarligt talat huuur mycket skratt som helst så åkte vi till... Autobahn (stavning?)
Där spårade pruskan, frida var en badgirl och sanna gjorde grimaser. Sen pussades vi allihopa hela tiden..

Söndag: Jag stannade en extradag eftersom att flyget kajka ihop på fredan.. vi mös och hängde i kyrkan. Ja läsare, vi har blivit religösa..

Måndagen: Hemgång och de va inte så roligt :( . Men när jag kom hem gjorde Jimmy världens sötaste sak. Sen fick jag ett döskalle halsband av honom. Naaaw min lille prins :)


Kommentarer
Postat av: fiffen

HAHAHA autobahn!? när fan var vi på autobahn!? hahahahaha REEPERBAHN honey ;) autobahn är den skitstora vägen där man får köra så fort man vill ;)

2011-02-18 @ 14:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0