hej frida!

Tjabba tjäna halloj, men gä dig då!

Helgen har varit fullspäckad och as rolig. På fredan var jag med bajjan, vickan, isabelle, cissi och amanda. Vi var hemma hos mig och myste och drack lite sen ner på en pub nedanför mig, där var det kareoke. Inte för att nån av oss sjöng, men de var väldigt generöst folk där...
Sen drog vi in till staden, vi gick runt runt runt tills bajjan blir dålig. När vi sätter oss i taxin blir hon sur istället för att vi ska åka hem så då sätter vi oss på en pub tills hemgången. Bajjan tjaffsa med taxichauffören och jag blev av med plånboken. Men that's life.

Lördan jobbade 10-17.  Men de gick as bra att kliva upp. Tur var ju att jag hade vickan som stöd ;) !
Sen åt vi Sushi m-u-m-s. Sjukt gott love it.. Sen hängde bajjan o vickan här hemma o slängde. Drack drinkar, min o bajjans blev as goda. Vickys blev sjukt äcklig.. uffa. Sen kom Lotta Ellen och Karin. Sickt trevligt assa. he he he.

söndag vickans b-day grattis grattis grattiiis! Pompa och ståt.

Sen måste jag bara visa min glädje här. Min soulmate har gjort en såå gullig och fin tatuering. Den är jätte fin.
Jag älskar dig bajjan, du och jag föralltid.
Jag har haft så tur och träffat världens bästavän. Helt sjukt.
Nu kan jag säga att jag också har en tatuering. Fast på Bajjans kropp :) !



Kommentarer
Postat av: Bajjan

älski dejski!

2011-02-06 @ 23:26:58
URL: http://rockkylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0