åh shit.

Har pratat med isabelle i fånen nyss. Jag är verkligen super glad för att jag lärt känna henne. Fick mig ett gott skratt då vi började fantisera att hon skulle jaga en kund ut på parkeringen i väsby med en ''varustopp'' i högsta hugg.
(för er som inte vet så jobbar hon på ica) Fick reda på en till skadeglad sak idag som jag har fnissat åt. Men de kan jag inte skriva här.

på Onsdag kommer min i Jimmys nya TV.


De är en 46 tum! Den är typ lika stor som ena väggen i våran lilla lägenhet. Men de kommer bli as coolt.
Vi satt o prata om lägenheten igår, jag o min karl. Jag kom fram till att vi aldrig kommer kunna flytta ifrån den. För jag älskar verkligen den här lilla ettan.
De kan ju vara för att de är den första lägenheten, de sägs ju att den alltid är väldigt speciell.

Jimmy är hos sin andra älskling Mathias. Tur att min första älskling kommer till Stockholm ikväll så att jag får pussas o kramas med henne lite  :) ! Jag vet att jag inte får vara med henne lika mycket som jag hade önskat. Hehe om jag fick bestämma skulle mathias o jimmy bo med varandra och jag o bajjan. Vet att bajjan håller med mig !
Appropå älsklingar - Vickan kommer ikväll o imorgon ska hon hjälpa mig att shoppa efter jobbet :) ! I need some clothes. Till Idre hihih.
Är sjuukt avundsjuk på henne för hon o kajsa ska åka till asien! jag vill också. Dom har en hemsida om ni vill läsa: kajsaviktoria.se Egentligen borde jag få pengar för att jag länkar dom. Halllå jag är ju ändå en av Sveriges största bloggare. Om ni undrar varför jag har så få kommentarer är de bara för att de är bara jag o mina sekreterare som kan läsa dom!!!!!

Ska få min skönhetsömn nu, inte för att de behövs ( bajjan kommentar )





Kommentarer
Postat av: bajjan

BÄSTA INLÄGGET IN A LOOONG TIME. hhahahahah

2011-02-24 @ 09:07:24
URL: http://rockkylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0