hej ollebolle.

detta har hänt i mitt liv den senaste tiden ....... inte mycket alltså.
Ne men jag har skaffat träningskort, jobbat o inte så mycket mer med det.
Min syster ska bli mamma  :) De känns så otroligt overkligt. men de ska bli super kul. Igår köpte jag ett stoort påskägg till felixen och fyllde den med lite roliga saker. Jag saknar han verkligen super mycket.

I helgen kommer bajjan hit, som jag har längtat! Längtar till sommare då ska vi till classic carweek i rättvik och vi kommer vara grymmast..
Snart kommer frida hem igen, o i sommar ska du olivia komma hit o mysa med mig i flera dagar. Kanske kan vi matcha att du kommer samma datum som vickan kommer hem? :) Låter inte de as bra?


Aja nu ska jag iväg till jobbet, eller snart. men måste checka in tradera först. i löve tradera.

puss o kjam


jag saknar er!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

det är olivia som skriver nu faktiskt! jag saknar dig med lillstumpan

2011-04-05 @ 16:31:43
URL: http://www.jenfajempa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0