stockholm.

Sitter hemma hos pappa och jag har tagit det lugnt exakt hela dagen. Kollat på TV och gått en promenad med Angie. Nu kollar jag på Greys och håller på med datorn, tur man är kvinno och kan göra två saker samtidigt. höh.

I går kom jag hit efter en otroligt rolig studentkryssning med otroligt härliga människor. Frida började resan härligt, när vi har satt oss på bussen så skulle Vicky presentera oss. Så jag och frida tog i hand med nathalie och mia. När Frida och Mia tar hand säger frida- okej fia? mia- nej mia frida- Jaha okej Pia.... Sen skulle jag gå på toa och skulle krångla mig över frida, det slutade med att jag halkade av stolen och slog till Isa. Så var den resan igång. Sen satt vi och sjung för fulla halsar, bara vi tjejer bak i bussen som verkade pepp.
Jag och Frida delade hytt men vi allihopa bodde mer eller mindre hos varandra för vi sprang runt i alla hytter hela tiden. Ja ni jag hade så jäkla roligt och jag orkar inte skriva upp allt som hände.

I helgen ska jag och pappa åka bort. Mer än så kan jag egentligen inte säga för jag har inte en aning om vart vi ska åka eftersom pappa har gjort en överrasknings resa:) super skoj ska det bli. Det är våran friskis resa. Pappa lovade nämligen mig när jag fick cancer att när jag blev frisk och när han var helt frisk skulle vi åka någonstans. Pappa var jätte sjuk förut och nu är han frisk. Vi förtjänar verkligen den här resan :).

Imorgon tror jag att jag ska gå på stan, shoppa en massa. Jag behöver lite festkläder för det behöver jag verkligen. sen behöver jag en ny foundation för min är helt slut.

Nä jag kanske skriver mer ikväll för nu ska jag verkligen komma igång o skriva:D

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0