överraskad..

jag och mamma satt på tåget påväg till stockholm. Jag sitter djuptförsjunken i min cosmotidning. Så kommer det någon bakom mig. Pussar mig på huvudet, jag blev skiträdd och var påväg att klappa till denne person. så tittar jag bakom så är det Jimmy som har klivit på tåget och överraskat mig. Jaáa överraskad blev jag allt. sen så fick jimmy sin present av mamma kenny och hans egen familj.. En natt för två på gustaf af klint, en båt vid slussen. Glada blev vi och vi hade det super mysigt.

Skriver mer om stockholmsresan senare. Nu är jag iallafall i Bräcke, vi ska fira Jimmy ikväll. Fast han blev firad igår också. Jag och Frida vaknade klockan 6.00. Nu tittar på på TV och har det allmänt mysigt.
Snart ska vi ner och skrika i Alex lägenhet så de små liven vaknar någongång;)

puws


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0