imorgon smäller det.

eller smäller hoppas jag verkligen inte att de gör, men imorgon åker jag o pappa på våran friskisresa till barca..
Men ska man ha roligt får man betala för de också. Jag måste kliva upp halv sex imorgon. Men de är det värt, konstigt nog är det faktiskt inte lika jobbigt att kliva upp när man ser framemot något.

Snart är det greys anatomy enligt trailern blir det spänning även den här gången. Jag och Jimmy har en diskussion om tv-serier nu. Han påstår att jag är en tv-serie nörd ( :o  sen att han inte vill titta på de där när han inte är med mig och blir tvingad till det. Fast han sa faktiskt en sann sak och det var att om man börjar titta på sånt där skit så blir man fast för det. Aja, jag älskar de iaf.
Jag har ju ganska många tv-serie boxar för ett x antal hundra kronor. Men nu har jag utökat min samling, jag köpte säsong 4 & 5 desperate housewives och säsong 5 greys anatomy. Weeeeheeejj nu har jag ju det jag gör..

nä men nu kvinnor barn och pojkar ska jag lägga mig och titta på slutspurten av roomservice..

puws

Kommentarer
Postat av: Jimmy

haha jag sa inte att du tvingar mig hjärtat<3 men du har fått mig till att se desperata fruns:P

du får ha det så jävla nice hjärtat så höres vi på söndag<3333 pussssssssss

2010-03-11 @ 09:58:12
URL: http://jimmyzata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0