imorgon händer de grejer.

Imorgon händer det massvis med grejer för en simpel östersundsbo :p

*Älsklingen fyller 20
*treasurehunt
*PA-redovisning
*stockholm

Idag satt jag frida och ida kvar på skolan till ungefär 4. Vi gjorde klart de sista med projektarbetet. Skrev ut 15 rapporter och det blev +350 sidor. Igår fick jag post av pappa, han skickade ett USB minne med alla bilder sen barca. Gissa om jag längtar tillbaka.
Imorgon åker jag och mamma till Stockholm, 2 års koll för tumören. Den är förhoppningsvis så gott som död nu.
Jag och mamma stannar i sthlm tills fredag. När vi åker tåg hem så kommer jag hoppa av i bräcke. I helgen ska vi fira älsklingen:) .´


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0