woohooo

Idag har jag och Jimmy varit så duktiga så. Vi har tvättat hela dagen. Så alla kläder som jag hade med mig till lillhärdal är rena. jag har så lite att skriva nu för tiden att jag blir så korta och tråkiga inlägg.

Förresten så har varmvattensberedaren gått sönder till våran lägenhet. Den kommer inte att bli lagad på hela helgen. Så det var ju mindre roligt. Tur mamma har som åker till amsterdam och inte behöver lida utav det. Utan jag och Jimmy måste gå över till grannhuset när vi ska duscha. Hyffsat dryyygt.  Plus att jag hde tänkt att bada linus imorgon, men jag tror inte att han blir så glad att duscha iskallt..

Imorgon ska jag till Pamela och ha tjejkväll med alla brudarna. Jag ska ta med min kamera så ska jag ladda upp lite bilder senare. Det ska iallafall bli skit mysigt. Det fanns två regler för imorgon. 1. Bara tjejer 2. Alkohol..
Kan en kväll bli bättre än så?
Jimmy ska vara med Stefan och spela kort. Dom får de säkert mysigt dom också ;) !

Nä nu ska jag fortsätta kolla på filmen som går på TV . Även fast jag har det.

-mina favorit bebisar i heeeela världen..


- 4 generationer och mamma blundar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0