värdelöst

hyffsat värdelöst att ens kliva upp imorse. För jag hade ingenting på skolan o göra idag . De var endast betygprat och sen skulle man jobba ikapp i det man låg efter i. Men jag ligger inte efter i något nu :).
Så det var bara till att knata hem igen. Nu är jag med jimmy och jag tror att vi ska kolla på film. Klockan 7 är det body step som gäller och det ska bli super skönt.

Att vara envis är både bra och dåligt. Att vara de när det gäller till exempel att uppnå mål i livet. Att aldrig sluta kämpa för det som är rätt. Men det kan också vara så otroligt onödigt och fjantigt att vara envis, då vissa inte ens kan lösa saker utan istället är envis. Men vem vinner på det i längden? :)
Bara en tanke som jag har. .



Kommentarer
Postat av: vickan

en gilla knapp skulle jag tycka om här !

2010-01-18 @ 21:13:57
URL: http://viktoriaalfredsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0