sydenize

Idag har jag och Jimmy sytt strumpor till Linus. När han går ute så hoppar han och har sig för att det är så kallt ute. Han blev ju inte överlycklig  för presenten, han gick som att han hade en pinne instoppad i rumpan. Men han vänjer sig. Bättre de än att ha spruckna trampdynor.
Imorse var det -32 . Så lite små kyligt är det ju ute. Så idag ska jag hålla mig inne.

Ikväll kommer det bli en bra kväll. Det vet jag. Det blir ju som alltid bra när jag är med dessa tjejer.
Måste bara rekomendera en sak. Man gör en macka i mackjärn. Sen har man ost och köttfärs. Blev huur gott som helst.

Förresten så har mamma inte lärt sig någonting av det sista misstaget vi gjorde med att försova oss. Sist var det jag som skulle åka med tåget till stockholm. Jag hade en tid på sjukhuset och det är ju jätte viktigt att jag åker dit. Så vaknade jag en timme efter att tåget gick. Nu var det så att mamma kom in på mitt rum och sa-  Jimmy kan du hämta bilen, jag har försovit mig. Jag bara vände mig och i sängen och tänkte ''typiskt mamma''. Hon kom dit 20 minuter innan flyget skulle gå. Alla som har någon som helst erfarenhet av flyg vet att man inte får åka med flyget då. Så mamma fick boka om flyget, jaa så de kan gå. Blev återigen en dyr ''sovmorgon''.

jag har blivit förälskad i tradera. Detta är mitt senaste köp :
Love and Respect smycke *****SUPER BILLIGT****

Kommentarer
Postat av: älsklingen

hehe ja svärmor va stressad i morse:) kallt att kliva ur sängen och lämna dig med all värme;)

det är ett fin halsband du vann hjärtat<3



puss din jimmy

2010-01-08 @ 16:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0