pusss

Idag har jag inte gjort någonting alls. Missade min tid hos sjukhuset, så jag ska dit på onsdag istället.
Träffade sandra på stan och vi hängde och slängde och jag tycker om min bajja såååå mycket <3 !!!
Sen var det meningen att jag och Ida skulle på step in. Men när jag kommer hem märker jag att jag har ju slängt mina träningsskor för att sulan har gått sönder. Det var meningen att jag skulle ha köpt nya idag. Men det glömde jag bort. så när det är en halvtimme kvar tills att passet börjar frågar ja Ida om inte hon vill ut och gå istället. Det ställde hon upp på.  :)

nu chattar jag med en kompis från indien. Vi har inte hörts på flera år så det är super roligt:). Saknar tiden där. vi hade så otroligt roligt. cisv..

nu ska jag lägga mig i ett varmt bad och lässa boken gossipgirl. lovelyyy.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0