no turning back.

Hej, idag var föreläsningen om självkänsla inställd. Så jag o Frida är hemma hos mig och kolla på The Beach.
Idag ska jag köpa biljett till 100-dagars, vi ska gå på marité där günter ska hänga med oss ;).
Appropå studenten, jag längtar jätte mycket. Men jag är ändå skit nervös över vad som ska hända efter. Vart kommer alla ta vägen, vart kommer jag att befinna mig nästa år? Hur ska jag försörja mig osvosv.
Känns nästan som att jag har ångrat mig, jag vill inte bli vuxen längre.. Eller stundom vill jag inte de.

Jimmy kom till mig igår. Sandra hade rakat huvve på han och de hade typ gjort tintinlugg, sen hade de skrivi in DENIZE i bakhuvudet, sen hade de gjort ett hjärta på vardera sida av huvudet. Sötpojken min :)

Nu ska jag titta på filmen. Puss på er..


Kommentarer
Postat av: vicky

höhöhö

2010-01-27 @ 18:35:28
URL: http://viktoriaalfredsson.blogg.se/
Postat av: sandra

damn i'm goood:D

2010-01-28 @ 20:50:01
URL: http://rockkylicious.blogg.se/
Postat av: Pleasureman Fan

Günther 4-ever!

2010-02-04 @ 12:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0