jag tycker det är svårt att göra rubriker..

hejhej , jag sitter med Ida och Frida och kollar på Johan Falk.. Eller vi pratar med än vad vi kollar på TV.
Jag har iaf bokat in två pass på stepin i veckan, på torsdag blir det nog gymmet. Ska bli såå skönt att komma igång med hälsosam mat och träning. Jag måste verkligen komma i en fin balklänning, jag vill inte se ut som en michellingubbe.

Idag åkte jimmy hem till Bräcke, kommer kännas tomt när han inte kommer sova bredvid mig inatt.

I- du är så jävla stockholmare.
F- det är jag väl inte?
I-Du är sån jävla skåning!
F- jasså?
I- du låter som ***l
frida börjar härma personen i fråga och låter samtidigt som en stockholmare.

Dom börjar bli ganska flumm nu.. Jag hänger inte med i deras prat längre.


SUR DA?
Ida ska aldrig mer andas?


Kommentarer
Postat av: frida

du får somna bredvid mej istället ;)

2010-01-10 @ 23:13:44
URL: http://fridamariafridell.blogg.se/
Postat av: älsklingen

saknar dig så jävla mycket hjärtat så jag vet inte om jag ska spricka eller inte:( kändes så jävla tomt i sängen i natt att jag inte kunna sova, kolla sist på klockan halv 4:(



Love ya<33

Din jimmy

2010-01-11 @ 09:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0