irreterad tjej..

Jag önskar att jag kunde läsa allas tankar. Förstå varför folk gör som dom gör. Blir ännu mer less på att alla talar mellan raderna. Jag blir mer irreterad bara för att jag talar mellan raderna på det här inlägget..
Jag vet hur ont det gör att bli utstött från sin kompiskrets.

Nä nu ska jag rycka upp mig!
Idag hade jag bip,beep,bep jaa iaf ett test på gympan för att kolla konditionen. Det gick verkligen as dåligt. Men jag ska bli bättre tills nästa gång. Sen var det fritidsturism, vi skulle ha lektion idag. Men ingenting funka som de skulle så det blir på Torsdag istället. Så vi skulle göra ett arbete som vi glömt bort att vi skulle göra. Jag skrev lite om Junibacken.
Efter det så gick jag Ida och Frida på Vero Moda jag hittade tre tunikor och tillsammans blev det 225:- . Fyndar Denize. Sen inhandlade jag nya  träningsskor. ÄNTLIGEN!!!!
Hem och äta fil, träffa Ida och ner på step in efter det. Afropowerdance stod på träningschemat. Alllltid lika roligt:).

mina ''varor'' från tradera kom idag också. Min rosa väsk till minidatorn och halsbandet. superduper nöjd. Nu ska jag lämna bra omdömen.

Nu ska jag läsa Gossip Girl. Vi hörs imorgon.
xoxo ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0