härligt!

En liten härlig paus i mitt arbete. Har skrivit klart svenska uppgifter och nu ska jag hugga in på litteratur uppgiften.
Måste berätta om min hemska morgon. Vaknade super trött, var tvungen att gå ut och promenera i -25 grader. När jag vi väl kommer fram till tåget. Vad står det inte på tavlan då? Jo inställt!!! Bussen hade gått kvart över 6 och där stod vi som några fån kvart i sju och vi var fast i Bräcke. Jag avr så irreterad så att jag kunde börja gråta. Vi skulle ha lektion med Frida på fritidsturismen och det gick ju verkligen inte att ändra på för att det har redan blivit uppskjutet typ en månad.
Men räddarna i nöden är Jimmy och Alex. Vi fick låna Lingvalls bil och de skjutsade hem oss. Vi hann till lektionen och jag var nöjd igen.

Höjdpunkten för idag var när vi satt på FT:n och jag coh frida kollade ut genom föntret. Då pekar hon på en kille och säger- de där ser ut som Lingvall. Jag tittar och säger - dom går exakt likadant. När båda sitter och tittar gör killen i fråga världens bananvurpa. Jag och Frida satt och höll tillbaka skrattet så det kändes som att huvudet skulle explodera.

Jag slutar tre idag, då ska jag hem och plugga med ida. Sen ska vi på Body step. Sen kommer min älskling hit. Idag kommer jag att få träffa min älskade lilla prins. Nu när båda är frisk så jag kan pussa på honom.

Kommentarer
Postat av: sandra

haha! fan, du å hålla tebax skratt e ju inte lätt...

2010-01-15 @ 23:01:18
URL: http://rockkylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0