frida är här!

Imorse kom frida hit, så tisdags rutinera kvarstår.
snart har vi idrott och jag orkar verkligen inte. tycker att det är as drygt att ta med massa grejer på skolan. Det hade varit roligare om jag fick gå på stepin istället.
Igår låg jag och lästa i 2 timmar, det var så avkopplande. Imorgon åker jag till Bräcke. Jag och ida ska få finmiddag av grabbarna.. Eller om det blir vi som får laga middagen? ;) Vi kom iaf på att vi har ett problem..
Varken Jimmy eller Alex har bil, så vi kommer att få gå till tågstationen på torsdag morgon. Vilket är mindre roligt sådär halv sju på morgonen. (nu kommer frida tycka att vi är fjantar, hon som går upp typ halv sex på morgonen)

Jag har en nyhet, jag har lagt av med Farmville!!! ;)

jag längtar till lördag.. jääätte mycket!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha... var ska jag börja!

1. ni kommer få laga maten

2. ingenting att gnälla över

3. ida kommer inte inte kliva upp

4. jag slår dej om du kommer försent på torsdag

5. lördag blir cleant som fan

6. FÖRHELVETE

7. puss

2010-01-12 @ 09:37:15
URL: http://fridamariafridell.blogg.se/
Postat av: sandra

å jag tycker ni e ännu mer fjantar eftersom att ja kliver upp 5! haha:D

2010-01-13 @ 22:24:10
URL: http://rockkylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0