fördjupningsarbete!!!

Usch, jag och frida sitter på skolan och ska göra fördjupningsarbete i litteratur kunskap. Det går inge bra alls, får inget bra klang i arbetet. Hittills ligger jag på VG nivå, men efter det här arbetet kommer betyget att sjunka tror jag. Sen har jag ingen motivation, jag är så sjukt trött. Men nu klagar jag bara. Bara för det ska jag komma på fem positiva saker med dagen hittills.

1. Jag har träffat mina vänner.
2. nya skolan är rätt så nice,
3. fick reda på att jag låg på VG
4. Frida skrev lässa istället för lägga, det roade mig.
5. Att jag har väärldens bästa tjejer.
måste tillägga en 6:a det blir att jag kommer att få träffa Jimmy idag!

Nu ska jag återgå till mitt härliga arbete och ha en mer positiv inställning till dagen.


-någon fler som älskar den här bilden??


Kommentarer
Postat av: frida

lässa eller lägga, de är typ samma sak ;) en 6:a för att du ska 6:a med jimmy sen, snuskis ;)

2010-01-13 @ 09:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0