dålig uppdaterare.

Hej och hallå, dålig uppdaterare här. Men jag har verkligen inte haft tid att skriva på ett tag.
Sammanfattning av helgen då.
Fredag: Jag är hos storasyster s hon är barnvakt åt felix. Fick pröva en korsett för första gången med skräck blandad förtjusning. Snyggare midja, svårare att andas. Sen mötte jag upp Ida så gick vi hem till mig och då kom Vicky. Började med middag och då kommer frida. Sen tog vi bussen till Frösön där det väntade massa folk. Så där satt vi och pratade och skrattade, de delades med av hemligheter. Sedan halkade vi in till stan. Där jag ringde Roger och han skjutsade hem mig Ida och Frida.

Lördag: Vi vaknar och kollar på 2 filmer. Sedan kommer Sofia och kort därefter mötte vi vicky och Sandra på vägen.
Då var det dags att äta middag så vi gjorde falukorv och makaroner, sedan färgade sandra håret på sofia. Sen droppade Lotta, Annika, frida och Linn in. Jag hade dock sagt till Annika att jag bodde på 44b när jag egentligen bor på 33d. braaa tjej. Sedan blev mitt kök fyllt med skratt och massvis med nostalgi.
Sen fick vi skjuts till krogen. Jag hade en super rolig kväll..

Söndag: Vicky Sofia och Sandra sov hos mig. Klockan 7 kom Jimmy hit och överraskade mig sådär på morgon kvisten. Städade och sedan for jag o jimmy till linnänge för att handla. Vi gjorde en 3 rätters middag till mamma och moffa. sedan kollade resten på Johan Falk. Men jag hade druckit cocilana som innehåller morfin så jag blev vääldigt trött så jag somnade.

Idag fyller mamma år. Så grattis mamma. :)


-härlig bild eller? ;p

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack min skrutta för god middag, fint kolage så jag blev tårögd och fika på sängen med många paket..

Älskar dej

Mamma

2010-01-25 @ 13:32:17
Postat av: vicky

åh så fin bild (Y)

2010-01-25 @ 20:19:34
URL: http://viktoriaalfredsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0