åh..

Mitt internet är så seegt att jag blir tokig...
Idag har jag blivit ännu mer snorig, så det blev ingen träning för mig idag.
Idag har det faktiskt varit en härlig dag. Det började med snörugby mot NV och BF. SP vann såklart.. Tror att våran lärare var orolig för att jag skulle gå sönder eller något. Han kom och tittade till mig 2 gånger. Men han vill ju bara väl :) . Sen fortsatte dagen med lunch, Ida , Frida Linnea och Johanna toppen tjejer med andra ord. Det första Johanna klämmer ur sig är - vad mycket mat du tar Frida. Ja då brister det ju bara, med tanke på att vi andra tog minst lika mycket. Sen så började jag och frida kasta en oliv på varandra fram och tillbaka. Då säger jag till frida att jag ska kasta den på en person. Frida börjar nästan skratt gråta i panik och jag började skratta så jag började också gråta.
Sen stod det fritidsturism på schemat, med samma tjejer. Skratt, sms, skratt, sms.

Nu ska jag lägga mig i ett bad och börja på en bok som jag lånat utav Frida. Imorgon är det Bräcke som gäller.


Jag saknar sommaren -09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0