afropowerdenize

Sitter och halvkollar på färjan. Som måste vara Sveriges sämsta program. Håkan är töntig o de där poliserna är och knepiga.
Igår var vi hos Ida o åt fondue och det var jätte gott. Mysigt med härliga tjejer:)
Snabb sammanfattningt :
Vicky blev grillad.
Vi körde häxa, det gick inte så bra.
Sofia ramlade.
Det kom några till.
Jag pajjade ett vinglas.
sofia o vicky åkte till krogen.
Jag och Ida gjorde chockladpudding.
Tjejerna kom tillbaka.
Ida gick och lade sig.
Vi pratade och skrattade.
Vicky blev puttad i snön.
Vi gick o la oss och pratade.

Idag har jag inte gjort så mycket alls. Gick hem från Ida och mamma hade spolat i ett bad. Jag läste ut min Gossip Girl bok. Sen så kom jag på att jag ska träna afro klockan 5.
Nu ska jag kolla tradera o se om det finns något kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0