Today

Idag var jag som sagt på vizeum.. De va absolut de konstigaste frågorna jag fick och skit svåra att besvara. De skulle handla om energidrycker men de kändes som att jag blev utfrågad om massa saker som de inte ens handlade om. Jag fick en fråga om vad de tre värdefullaste sakerna i mitt liv var. Mobil, plånbok och nycklar blev mitt svar. hehe.
Sen blev det jobb och de va helt okej med folk idag. Hade saker att göra näästan hela tiden. Om inte annat så skura jag väl nästan sönder golvet för att de blir sååå skitit nu.
Jimmy är hos mathias och jag vill inte vara med dom för jag är sur att inte bajjan är här.

Idag fyller min trogna läsare Malin år ! Grattis grattis till storflickan som bara har ett år kvar tills hon fyller 20 :) <3

Kommentarer
Postat av: Malin !

Taack :D:D:D SAKNAR DIG VÄLDIGT MYCKET DENIZE ! ska du veta... Älskar den bilden!:D

2010-12-13 @ 21:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0