sovmorgon är skönt!

Nu har frida åkt hem till östersund och jimmy är på jobbet. Jag håller på att stöka undan lite av mina saker så jimmy kommer in med sina saker. Han kom med en hel bil igår med massa skrot som ska få plats, de blir spännande.
Sen tänkte jag att jag skulle försöka börja packa lite till jag åker hem över jul. Men jag vet inte vad jag ska ha på mig eller nått så jag fixar de imorgon för då måste jag bestämma mig höhö.

nu ska vi se vad jag skulle berätta om idag dåå.
Dag 05 – Vad är kärlek?

Kärlek för mig är Jimmy. En person som jag känner utan och innan. Någon som jag kan sitta alldeles tyst med, men ändå veta hur han känner. Jaa någon som får mig att skratta och må bra.
Sen är ju bajjan vicky fiffi lotta zazza olle etc etc mina små kärleksmirakel!

Kommentarer
Postat av: Älsklingen ;)

haha vadå skrot;) kyss älskar dig din tok<33

2010-12-20 @ 20:17:58
Postat av: olivia

du är mitt kärleksmirakel also!

2010-12-24 @ 14:41:18
URL: http://oliviabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0