Probably..

Är förmodligen ingen som läser min blogg längre, eftersom jag aldrig skriver i den är de väl inte så roligt att läsa samma sak hela tiden?

Idag ska jag på någon intervju VISUM (?) Vette fan egentligen va de handlar om men jag skulle få ett presentkort på 300:- så de tackar jag ju inte nej till. Sen så blir de jobbet sen så blir de inte så mycket mer skulle jag vilja påstå.

Längtar jääätte mycket tills nyår då kommer det fint folk hit som ska parta hela natten lång med mig. För de är ju så lite folk i sthlm så jag behöver skaffa hit lite Norrlänningar för att inte vara ensam.

Har inget mer att skriva men nu ska jag verkligen försöka att uppdatera mycket bättre för jag blir så arg på mig själv när jag jämt och ständigt misslyckas..
.

Jag behöver en nyblogg design och jag behöver hjälp..

Kommentarer
Postat av: Ballen;P

hahajag läser ;)

2010-12-13 @ 18:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0