norrland here we come.

idag åker vi hemmåt mot Norrland mot parasiten och sist men inte minst, mot den härliga,knäppa, annorlunda och helt underbara släkt. Nu håller jag på med de absolut sista inför våran avresa. Nu ska jag först och främst se på Hotell gyllene knorren mest för att de äger. Sen drir je vidan mot farsgubben och ska tvätta, städa och sen ska jag baka så pojkarna har lite mys. Känns jobbigt att lämna två killar själv här med bara varandra till sällskap. om ja var kvar hade jag iaf styrt upp massvis med mys.

Idag fick jag ett brev från världens bästa Iza, jag blev så glad :D !

Ajaa nu ska vi se vad vi ska snacka om idag!
Dag 07 – Min bästa vän

Jag har turen att ha massvis med bästa och nära vänner. Jag har flera som jag kan ringa till och vi har som jag kan påstå och bli medhållen, världen absolut bästa tjejgäng.

hehe bajjan har varit min bästis av o till sen vi var supersmå, men från och med då hon mobbade mig i 6:an var det officiellt vi blev oskiljaktiga





SÅ SNYGGA ALLIHOOPA!




Kommentarer
Postat av: sandra

förlååååt! Men jag måste ju erkänna att mobba dig är det bästa jag nånsin gjort!!

2010-12-22 @ 15:15:12
URL: http://rockkylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0