ledig, glögg och pyjamas.

Idag är jag ledig och de är såå skönt. Sitter i pyjamasen och dricker glögg i sängen. Tänka sig en bättre start på dagen? Jimmy åkte tidigt imorse för att snacka me någon jobbkille.
I helgen kommer min fina fiffi och vi ska mysa och prata och skratta och och och ha hur mysigt som helst.

Igår tokstäda vi hela lägenheten så de glänser inte riktigt nej, men renare blev de. Nackdelen med att bo i en etta är att de blir dammigt med en gång.
Sen har jag fyndat på tradera och jag är väldigt nöjd.


Det här får bli min remote och jimmy får ta den svarta ;)

kanske världens roligaste författare

Ne men vad säger ni, hur länge tror ni att jag kommer att hålla igång bloggandet den här gången? läänge hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: malin

länge hoppas jag med:D hah

2010-12-15 @ 14:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0