hurry hurry!

Nu är de verkligen de sista stressem inför jul. Det ska packas kläder, utekläder, julklappar etc etc. Sen vet Jimmy att jag tar hand om allt så han släpper bara över allt på mig så jag måste tänka för två. Sen ska jag sova hos pappa inatt så jag måste bli klar idag för imorgon åker vi direkt efter att jag har slutat. Pappa har ramlat och slagit sig så han kan inte gå ner i källarn så imorgon blir de att städa, tvätta och baka hos honom.

Sen blir de väl förmodligen en bloggpaus över julen. Kommer tillbaka 27:e men jag lovar att jag kommer tillbaka denna gång.

Dag 06 – Min första kyss
Åh så svårt, jag har inget sånt där minne att just exakt då var min första kyss. Men jag skulle tro att de va Jakob som var den första riktiga kyssen. He he ja de va tider de. Jag, Lotta, Max och Jakob hängde o va as ''coola'' sen bestämde vi att jag o jakob skulle bli tillsammans och max och lotta. Fast lotta hade redan en kille men de gjorde inte så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0