Dag 1

Dag 01 – Fem saker du inte visste om mig

Undra om jag har så många saker som folk inte vet om mig.

1. Jag sjunger opera i duschen och när jag sitter på toa.
(jimmy brukar till och med säga till mig att sluta)
2. Jag har nog världens kortaste stubin och kan bli arg för att en gaffel ligger i fel fack.
3. När jag sover själv ligger jag alltid och gosar med diddan.
4. Alltid när jag är ensam hemma och ska tvätta bort sminket måste jag tjuvkika för att jag får hemska idéer om      att  de står en mördare bakom mig med en yxa.
5. Jag slösar alldeles för mycket energi på hur andra människor beter sig.


Ja där fick jag ihop en liten lista. Puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0