Dag 03 – Mina föräldrar

Dag 03 - Mina päron.

Jaa som alla andra tycker ju jag att just mina föräldrar är världens bästa och om nån säger att de har de bästa föräldrarna ljuger ju dom självklart.
Ne men helt seriöst skulle jag inte kunna leva ett så bra liv som jag gör vilket är tack vare mina föräldrar. Mina föräldrar kompenserar varandras brister väldigt bra. Och dom passar olika bra vid olika tillfällen.
Om jag till exempel såg en kändis på stan skulle jag ringa mamma och hon skulle tycka de va lika häftigt som jag. Men om jag däremot behövde lite råd om hur jag skulle gå tillväga med en sak vore pappa bättre då mamma blir lite nervös och inte riktigt litar på sitt eget omdöme.
Jag har väldigt bra kontakt med mina föräldrar och även om jag bor 56 mil ifrån min mamma så hindrar inte de oss att prata minst 1 timme om dagen..




Här är dom underbara föräldrarna som satte mig till världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0