vuxen nu?

Blev ingen skola idag heller. Jag har legat hemma och kollat på TV, jag har även tagit mig ett varmt bad. Med hårinpackning och ansiktsmask.
Ikväll ska jag till Hanna som har fest eftersom hon snart fyller 18. Blir middag där och allt. Mysigt.
Sen var jag på blåcenter. Jag har beställt ett sånt där kort som man får ha när man är arton. Så nu är jag vuxen på riktigt. Eller? Tror inte de riktigt.
Som min pappa var så duktig på att påpeka igår så är ju jag minstingen i familjen och därför kommer jag alltid att vara pappas lilla skruttan. Någon jag verkligen tror är sant eftersom min moster är gift och har två barn, men alla tror fortfarande att hon är liten. Samt att alla förväxlar våra namn. Till och med mamma kan säga ibland.
- Anette kan du hämta ett glas vatten.
Hon har bara haft mig i arton år nu så det är helt förståligt att hon inte har lärt sig mitt namn än ;) .

Nää nu ska jag kolla efter en doppresent till mitt gudbarn. Se om jag kan komma på något roligt, som även han kommer tycka är roligt senare.
 
     ''Där har Felix på sig bodyn jag köpte: mosters älskling''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0