välkommen tillbaka..

Drygt ett år senare får jag för mig att starta upp min blogg igen. Men jag måste erkänna att jag har saknat den väldigt mycket. Jag kommer fortfarande på mig själv att tänka ''blogginlägg''

Mycket har hänt på ett år och för att inte tråka ut er för mycket så ska jag ta allt i en snabb repris:
- Frisk från cancer och fokuserar framåt.
- Jag har blivit moster.
- Jag har blivit beroende av TV-serier.
- Jag har tagit bort fyra födelsemärken.
- Jag har fått bättre självförtroende.
- Jag har fått lära mig att man kan vara ensam och stark. 
- Jag har fyllt 18 och förstått att krogen är överskattat.
- Hela familj var i Turkiet i början av sommaren och jag älskade varenda sekund där.

Nu ska jag försöka att uppdatera min blogg så ofta jag kan (och självklart när jag har något vettigt att skriva).
Nu ska jag göra något helt annat än att blogga, nämligen lägga mig i ett varmt bad med ansiktsmask och hårinpackning.

Som slutet på det här inlägget ska jag tacka Hanna Bengtsson för designen på bloggen. Imorgon ska du få en godispåse av mig :)


Kommentarer
Postat av: en som väntat

äntligen!!!

2009-09-06 @ 19:14:56
Postat av: Anonym

JA ! duktigt denize, det här har jag väntat på :D haha

2009-09-06 @ 21:35:05
Postat av: Anonym

JA ! duktigt denize, det här har jag väntat på :D haha

2009-09-06 @ 21:35:47
Postat av: hanna

Men det är lugnt, tack för tacket :)

2009-09-08 @ 14:17:35
URL: http://dealwithitalready.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0