syskon, kanske det bästa som finns.

Hej och hallå!
Det var jätte roligt hemma hos Emma igår. Tack allihopa för en trevlig kväll!
Igår var vi först hos mig, jag Ida och Felix.(inte min bebis felix) Sen gick vi på blåcenter och köpte aftereight som Emma skulle få av oss i födelsedagspresent. Sen bar det av till kvinnan. Där var det mycket trevligt folk och glada var nog nästan allihopa. Sen så hände de en sak som jag inte kommer skriva här med respekt för andra. Men arg blev jag. Sen gick vi hemmåt , jag och Felix skulle sova hos Ida. Så Johan o Magnus följde oss hem. Ett flertal skratt fick vi oss på vägen hem.

Nu är min bror hemma. Så idag ska jag Storasyster C och Storebror åka och hälsa på Farmor. Självklart ska min lilla prins med. Idag ska jag leta fram min kamera så ska jag börja ta kort och lägga så att jag kan börja lägga in lite roliga bilder.
Ikväll ska syskonen plus mostersälskling, Lars och Bengan ha en mysig kräftskiva. Sen blir det förmodligen film antar jag. Om jag känner Lars rätt de vill säga.
Jag är så glad att jag har mina syskon, dom är bäst!


        

















Nu ska jag kolla på desperate housewives tror jag, sen blir de till att åka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0