söndag så som den ska vara.

Idag har jag inte gjort något annat än att kopplat av. Jag har klippt Storasyster C hund Mira. Gick ganska bra förutom att jag råkade klippa henne i skinnet. Usch vad jag får dåligt samvete för det. Sen har jag myst med min älsklings bebis, sen har jag som sagt ätit middag med Lars från eastern palace. Mumma.

Nu ska jag kolla på nått som är på fyran, sen ska jag lägga mig i sängen och läsa i min bok. Jag måste ju läsa ut den till om 2 veckor nu.
På fyran får man se Inger Nilsson, hon som spelar Pippi Långström. Shit man kan inte tro att hon är världens starkaste tjej..  ;) Nee men hon har förändrats jätte mycket. Jag trodde knappt på mamma när hon sa att det där var Pippi. Eller nu när jag vet att det är hon så ser man ju vissa drag. Men men..


Nu ska jag titta på TV , vi höres imorgon gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0