sjukt tråkigt att vara sjuk!

Inatt har jag inte sovit allt för mycket, eftersom jag har en sån hemsk hosta. Väldigt irretersamt. Mamma väckte mig imorse o kände på min panna, hon tyckte de kändes som jag hade feber så jag var tvungen att ta tempen. Jag hade 37,8. O på morgonen var det tydligen feber sa mamma.
jag tycker att det är så otroligt långsamt att vara sjuk. Ingenting att göra.Så idag har jag nördat Farmville på facebook, det är tack vare Malin jag har blivit en Farmville nörd. Uschh, Sen har jag badat och lyssnat lite på ljudbok. Kollat på Scrubs eftersom Desperate housewives säsongerna har tagit slut.

Nu kommer det lite bilder sen fredagen!

                      '' jag och Felix ''

           ''ankan, magnus o lite av viktors bakhuvud''


''Johan lyckades bli så 'snygg' på korten jag tog ;)''

                           ''mica o ida :) ''

''påväg hem tog jag kort, de här kortet var det ända som blev
 'normalt' Då kan ni tänka er hur de andra korten såg ut!!''


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0