sen brud!

Nu har jag inte uppdaterat på någon dag! Men men, världen går ju inte under för det. Bara Malins tidsfördriv drabbas;p
Nu ska jag berätta kortfattat om min helg.
Fredag: Jag lotta och Ida gjorde iordnings oss tillsammans, vi fick smaka på Lottas supergoda snickerskaka. Det enda negativa med det var att vi åt oss mätt. För vid 7 skulle vi få middag på hannas fest. Men lite mer gott gick ner, iaf i min mage. Kräsen är en sak jag inte är. ;p
Sen var det fullt ös, lika roligt som vanligt.

Lördag: Jag sov ensam hemma för första gången på jätte länge, det brukar nästan alltid vara någon som söver hos mig på fredagar. Jag tog mig ett varmt skönt bad, sen kom Vicky. Vi satt och prata om allt mellan himmel och jord. Sen kom Ida och senare kom Emil. Vi satt på mitt rum, lyssnade på musik och spelade kort. Vi hade faktiskt jätte trevligt. Sen kom iaf Alex, då åkte jag Emil, Vicky och Alex ut och åkte bil. Ida stannade hemma och sov. Vi åkte runt överallt, sen så blev det MAX. Kanske det onödigaste någonsin, jag åt ungefär en femtedel av maten som jag fick. Sen sov alla här förutom Alex som åkte hem på kvällen..

Söndag: Ida gick hem tidigt på morgonen. Jag och Vicky gick upp och gjorde frukost, väckte Emil. Egentligen skulle vi på BodaBorg, men jag hade feber och kände mig jätte krasslig. Så de ska vi göra nästa helg istället. Det längtar jag till super mycket. Sen åkte iaf Emil hem, jag o Vicky kollade på Idol repriserna sen blev det Norbit. Efter att Vicky åkt hem har jag bara tagit det lugnt. Jag och mamma hade en mys middag med Krabba som rätt. Super mums!

Jag hade tänkt lägga upp bilder sen fredagen, men internet är för segt för det.


Kommentarer
Postat av: MALLAN

ja och mitt tidsfördriv är väldigt viktigt, bloggar är mitt liv liksom. <3 höhö

2009-09-27 @ 21:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0