negativ..

Idag har jag inte gjort någonting alls! Legat i sängen och kollat på Scrubs hela dagen. Okej, jag har spelat lite Farmville också.
Mamma har lovat mig att hon ska hyra två filmer, dumpa honom och de ä kanon. Längtar tills hon kommer hem så jag kan lägga mig i soffa, kanske hon kan köpa morötter eller nått som man kan ha som snacks också.
Jag hatar att vara sjuk usch det är så tråkigt att vara hemma hela dagarna och inte göra någonting. Det är ju tur att Linus är här och håller mig sällskap..
Imorgon ska jag på koll på sjukhuset i Stockholm. Få se hur min tumör ser ut. Säkert lika tillplattad som förra gången. Men det är ju mer en säkerhetsåtgärd!
Så imorgon jätte tidigt på morgonen ska jag åka tåg, tur att jag har mobilt bredband :p .
Igår kom Jimmy hit och vi pratade och åkte bil. Han köpte en milkshake på MAX och sen åkte vi Frösön runt. :)

8 Dagar kvar till rockbåten!!

                        ''japp jag använder paint ;) ''


Kommentarer
Postat av: fiffi

lycka till imorgon, hör av dej ngt <3

2009-09-29 @ 22:45:16
URL: http://fridamariafridell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0