mysiga dagar.

Igår hade jag en jätte mysig dag. Först kom Storasyster C och Felix hit, då åkte vi till Farmor. Hon blev jätte glad för att vi kom och hon hade lagat jätte god mat. Sen bar det hemmåt där Lars Storasyster S Jimmy och Bengan var. Vi hade kräftskiva och kollade på två filmer, fast jag somnade naturligtvis.

Felix fick en body av mig igår som det stod mostersälskling på. Jag ska ta kort på honom sen med den på.
Nu är Camilla, Lars, Lars, Kenny, Anci och Mamma här så ska dom äta surströmming. Jag och Lars ska åka på Kina och äta, det är mycket godare!

Nu kommer det lite bilder sen igår.

 
                                        ''sötare finns inte!''

                          ''Jimmy Storebror Lars''

                 ''Storasyster C Storasyster S Bengan''

                                     ''filmdags''

   ''grabben var utrustad för högt ljud:p''




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0