morgonpigg tjej.

Idag vaknade jag alldeles av mig själv klockan sex. Sen så kunde jag inte somna om. Så upp med daton o blogga.. Eller njaa riktigt så var det ju inte. Igår började jag på en ny bok ''flickan som lekte med elden'' verkar bra så här långt.
Jag har även fått tillbaka en ''gammal'' kontakt. Som jag inte har pratat med på jätte länge, så de är kul.
Känns som att jag är väldgt ordrik så här på morgonen. Jag börjar kvart över åtta idag och så har jag fritidsturism. Sen har jag svenska, då ska vi kolla på film så de kommer att bli en hyffsat lugn dag idag skulle jag tro.

Jag har slutat kommit ihåg vad jag drömmer om på nätterna, och det är super tråkigt.
Nu är klockan 06.22 och jag ska gå på toaletten innan mamma hoppar in i duschen.

Sååå vi hörs sen ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0